Hvis du som virksomhed vil have, at dine potentielle kunder skal tage dig seriøst, så skal du fremstå professionel – og så er det pludseligt meget nemmere at lande dem. Der er mange måder at fremstå professionel på, og vi har her samlet tre bud på, hvad du kan gøre for, at din virksomhed kommer foran i køen.
Dette gælder særligt for butikker, hvor man folk rendende på gulvet og sælger for ens virksomhed. Først og fremmest er det nemmere for kunderne at spørge om hjælp, fordi de ikke er i tvivl om, hvem der er anset i butikken, og samtidig styrker det også din virksomheds professionelle udtryk. Du kan eksempelvis finde godt arbejdstøj hos Specialbutikken, som har et stort udvalg.
Har du kommunikatører ansat til at varetage de sociale medier og sager med kunder, hvor den direkte kontakt kommer til at foregå? I så fald burde du overveje det, da dine ansatte står for dit brand, og enhver form for kommunikation, der kommer ud af dem, repræsenterer dit brand. Gode kommunikatører kan føre din agenda igennem, uden at kunden går på kompromis med oplevelsen hos jer.
Hvis du får besøg af en kunde hjemme hos dig og din virksomhed, vil de fysiske rammer bestemme førstegangsindtrykket. Ikke alene er det godt under corona med ekstra god rengøring, men det er også essentielt, når man skal lukke en kunde. Et godt indtryk af din virksomhed er lig med større chance for, at kunden sætter den famøse underskrift på det papir, der binder jer.
En sofa er en ret enkelt konstruktion. Den er dybest set bare en kasse med…
Det kommer helt an på hvilken type ferie du er på om du skal vælge…
Det er dejligt at nyde en kop kaffe på terrassen som det første om morgenen.…
Vejmarkering kan bruges til flere forskellige ting. Den klassiske brug af vejmarkering er til optegning…
Hvis du er en aktiv type, som går meget i din hverdag og har brug…
Vi kender det alle. Man har travlt om morgenen og skal hurtigt have lagt lidt…