En moderne virksomhed har mange måder at få en større rækkevidde på, om det så er online eller via fysisk salg. I bund og grund handler det om at møde målgruppen, hvor de er, og vi giver dig her 3 bud på, hvordan du rammer din målgruppe allerbedst, og hvordan du herigennem kan promovere dig optimalt.
På en messe vil der altid være mange interesserede, da de netop dukker op på messer for at blive inspireret af dine og de andres produkter. Du skal derfor have en messevæg, som er nem at klappe sammen og sætte op, når du tager på stande rundt om i Danmark og måske endda Europa. Du kan også gå hele vejen og få lavet en stor kompleks stand, men hvis det skal være mobilt og relativt billigt, er messevægge en fantastisk løsning.
Næsten alle dine kunder og potentielle kunder benytter sig af internettet til at shoppe og købe ind, og derfor er det næsten altid nødvendigt at være til stede her. Du kan investere i både annoncering og langsigtet SEO, da begge strategier kan lede til et større salg med en god return on investment.
Har du en fysisk butik? Så skal du ud og fange dine kunder, hvor de er – og de er på fortovet, hvor det første de møder fra din forretning er dit gadeskilt. Gadeskiltet kan indeholde både tilbud og nyheder, og du kan finde dem i mange forskellige størrelser og varianter, så du kan finde noget, der matcher den visuelle identitet, som din butik har.
En sofa er en ret enkelt konstruktion. Den er dybest set bare en kasse med…
Det kommer helt an på hvilken type ferie du er på om du skal vælge…
Det er dejligt at nyde en kop kaffe på terrassen som det første om morgenen.…
Vejmarkering kan bruges til flere forskellige ting. Den klassiske brug af vejmarkering er til optegning…
Hvis du er en aktiv type, som går meget i din hverdag og har brug…
Vi kender det alle. Man har travlt om morgenen og skal hurtigt have lagt lidt…